Isnin, 4 Mei 2009

busan lagi

bagi mengahdapi ari2 mendatang aku rasekan satu tahap busan yang teramat sangat, kerana aku bukan super hero yang sentiasa bz ngan tugas2 menyelamatkan orang, aku adalah seorang petani kampung, yang menjalankan tugas2 rasmi sebagai petani, kadang2 wat part time job, seperti menulis surat perletakkan jawatan orang ekekekekekke

bodo le kalau d pk kan kadang2..... hahahhahahah

esok hari2 baru bakal datang, permohonan sejumlah kewangan hampir mencapai sasaran nya(kaye la aku, bole g CH), tapi tu semua bukan hak aku, tu hak pojek2 aku, sebagai tokey, aku tak bule nak men2 lagi, kene wat betol2, kerana aku dah ramai sangat pekeje, dah ramai sangat untuk aku pikul tanggungjawab nyer, insyaallah berkat dari SOKONGAN MU YA ALLAH, aku melangkah di bumi MU dengan penuh kesyukuran dan rendah diri, hanya padamu jua lah tempat aku mengadu...........

erm ikan banyak mati, mungkin kene selsema babi kot, tp rase nyer akibat suhu bumi terlalu panas sehinggakan ikan2ku tak dapat menahan kepanasan melanda, di sini sekali lagi aku mengadu padaMU Tuhan....

3 ulasan:

LYS berkata...

ahh aku rindu yan..!

jumpe ko cam ade spirit tuk berjuang dan terus berjuang dan berfikir dan terus berfikir yg kite tak bole hanya berpeluk tubuh sahaja......

gud job dude..!
aku sokong ko dari belakang..!!

LYS berkata...

esok hari2 baru bakal datang, permohonan sejumlah kewangan hampir mencapai sasaran nya(kaye la aku, bole g CH)

<<<< adakah segala perbelanjaan penginapan, makan minum berak, duet poket, jola joli dan segala galanya akan ditanggung???? hahahaha...

yutaro (yant) berkata...

///////// aku taktaw nak cakap, tengok pada baget oleh menteri kewangan dulu, dia bagi cek lebey adalah, kalau bagi kurang, duit otel ajerk lah ahahahhahahahaha

TUHANKU

Siapalah aku tanpa pertolongan Engkau Tuhanku. Aku langsung tak layak bergelar sebagai hamba kerana saban hari lagakku dan sikapku dengan Mu tak melayakkan aku bergelar hambaMu. Aku masih membesarkan dan mengutamakan yang lain selain Mu. Aku sedar semua itu salah tapi aku lemah. PertolonganMu amat ku harapkan Tuhanku. Bantulah aku selalu dan jangan tinggalkan aku dalam kelalaian. Aku sedar tapi aku lemah. Mazmumah ku terlalu tebal sedangkan mahmudahku hampir tiada aku rasa. Ampunkanlah aku wahai Tuhan.
Bantulah aku didalam aku membaiki diri ini.
Pimpinlah aku untuk mendekatkan diri kepadaMu.

Amin